Contentmanagement voor DSM Biomedical

DSM Biomedical is gespecialiseerd in biomedische materialen en oplossingen. Het bedrijf levert producten aan de medische en farmaceutische industrie. Voor de nieuwe website zijn pagina’s ontworpen, die in Adobe Experience Manager (AEM) moeten worden opgebouwd. Een mooie klus voor onze contentmanagers.

Dat wil ik ook
Screenshot 2023 10 10 at 14 51 30

De resultaten

Dit hebben we waargemaakt voor DSM Biomedical: een nieuwe website met een fris nieuw design, bedoeld voor een interne integratie.

32 nieuwe pagina's

Vol met vernieuwde content en design.

Contentmanagement

121 redirects

Linkjes naar andere bestaande pagina's.

32 nieuwe pagina-indelingen

Vernieuwde opbouw om een betere lay-out te krijgen.

Diensten

Dit hebben we voor DSM gedaan.

Contentmanagement

Contentmigratie

Projectmanagement

Screenshot 2023 10 10 at 14 52 26

De uitdaging

Van design naar mockup

Wat een project leek van ongeveer 4 weken, bleek uiteindelijk anderhalve maand werk te zijn. Om tijd en geld te besparen, moest er opgeschaald worden in de aangeleverde designs.

Die uitdaging zorgde ervoor dat wij meer vrijheid kregen in het project. Van tevoren maakten we een inschatting: werkt dit ontwerp goed in AEM, of kunnen we beter andere componenten gebruiken? We adviseerden onze stakeholders over de beste aanpak. Samen met hen haalden we alle deadlines en hebben we dit project succesvol afgerond.

Onze oplossing

Alle communicatie op een plek

De eerste stap was het maken van een overzicht in Google Sheets. Door dit te delen met DSM Biomedical maakten we het werkproces en onze voortgang inzichtelijk. In het overzicht voegden onze stakeholders de ontwerpen toe voor de nieuwe pagina’s. Vervolgens konden wij ze opbouwen in AEM. Liepen we tegen een technisch probleem aan, dan meldden we dit in hetzelfde bestand. Dit alles zorgde voor een snelle en effectieve samenwerking!

Stationery 2 2x

Ook hulp nodig voor je website?

Contentmanagers aanvragen
DSM logo
Crossphase helped us bring our revamped website designs and copy to life in Adobe Experience Manager. They were the subject matter experts on calls with internal and external stakeholders. With all the moving parts, they found efficiency with me in setting up a shared excel document, weekly check-ins, and keeping lines of communication open via Teams chat. Overall, they built 30+ new URLs that required creative solutions with the components available in order to closely match the designs.

William Peters (DSM)

Contentmanagers van Crossphase aanvragen

Het formulier is succesvol verzonden!
Shiane Gambhirsingh
Shiane Gambhirsingh
Sales Consultant

Ontdekken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

bel naar
071 528 2221
mail naar
info@crossphase.nl