Voor wie een contentmanager zoekt (voor een project of een langere periode) of een ervaren projectmanager. Voor wie wil onderzoeken hoe contentmarketing bijdraagt aan je conversie. Bij Crossphase heb je keuze uit ruim 80 digital content specialisten met ieder een eigen talent en aandachtsgebied.
Contentmanagement is het doelgericht organiseren van de content op je website. Met goed georganiseerd contentmanagement zorg je dat ieder stukje content op de juiste plek staat, actueel is en relevant is. Voor de optimale vindbaarheid stel je de zoektermen waarop je gevonden wilt worden af op de wensen van je bezoekers. Contentmanagement is het bewaken van overzicht van zowel je cms als de content zelf. Optimaliseren is daarom de middle name van degene die het managen op zich neemt: de contentmanager.
Met georganiseerd beheer van je content maak je niet alleen medewerkers blij die content plaatsen. Ook de bezoekers van je website profiteren ervan.
Betere content betekent meer conversie. En meer tevreden bezoekers. Maar wat is goede content? En wat is het verschil tussen SEO en contentoptimalisatie?
Wie zijn je klanten, wat willen je klanten en wat houdt hen tegen om tot conversie over te gaan? Met de antwoorden op deze vragen maak je van content een marketinginstrument.
Een nieuwe website vanwege een fusie of redesign. Contentmigratie naar een nieuw cms. Soms heb je een projectmanager nodig die de deadline haalt én de kwaliteit waarborgt.
Met contentmanagement zorgt een contentmanager voor het doelgericht organiseren van:
Het ene cms is het andere niet. Sommige contentmanagement systemen werken vrij eenvoudig, andere zijn redelijk complex. Soms heb je er html-kennis voor nodig, soms niet. Om snel van start te kunnen is het dus belangrijk dat een contentmanager ervaring heeft met jouw cms. De contentmanagers van Crossphase hebben in elk geval ervaring met onderstaande cms'en. Is jouw cms niet bij ons content marketing bureau bekend? Dan nog zorgt de ervaring ervoor dat onze contentmanager dit in no-time onder de knie heeft.
Al sinds de oprichting in 2007 ondersteunt Crossphase bedrijven bij grote migratieprojecten. Dat betekent ruim 15 jaar ervaring met contentmigratie. Jaren waarin we honderden, vaak complexe websites succesvol van A naar B verhuisden. Bovendien durven we na al die jaren te stellen dat de inzet van onze ervaren professionals zichzelf terugverdient. In tijd. In geld. En in een website die nog beter vindbaar is en nog beter converteert.
Interesse in onze expertise?
We vertaalden het verhaal van ruim 150 A-merken naar de beste content. Binnenkort ook dat van jou?
Bij Crossphase heb je keuze uit ruim 80 Digital Content Specialisten met ieder een eigen talent en aandachtsgebied.
Een contentmanager neemt je het werk uit handen. Met contentmanagement komt jouw content op de juiste plek in de customer journey. Er ontstaat meer duidelijkheid over rollen en rechten. Ook moet je de content onderhouden en optimaliseren. Bij contentmanagement beheert de contentmanager het overzicht en de voortgang. Aan de hand van een contentstrategie bepaal je het doel van de website(pagina).
Een digitale open dag binnen 3 dagen? 4 contentspecialisten deden het voor Hogeschool Inholland. Benieuwd naar onze aanpak?
Onze contentmanagers hebben ervaring met diverse contentmanagementsystemen (cms), waaronder:
Staat jouw cms er niet tussen? Neem contact met ons op.