Van A-merken tot overheidsinstanties: we helpen organisaties bij het organiseren, beheren, maken, migreren en optimaliseren van hun content. In samenwerkingen die niet alleen efficiënt zijn, maar ook écht verbinden. Zodat jouw content doet wat het moet doen.
Crossphasers zijn digitale vakmensen. Geselecteerd op hun match met onze kernwaarden, hun samenwerkingsskills en hun drive om te blijven leren. Ze denken scherp, werken precies en deinzen niet terug voor complexe contentvraagstukken. Want iedere klus is uniek. Copy/paste bestaat bij ons niet.
Hoe we samenwerken? Dat hangt helemaal af van jouw vraag. Een Crossphaser in house, een team dat een compleet project oppakt of een flexibele samenwerking op afstand. We kiezen altijd de vorm die past bij jouw opdracht en jouw organisatie.
Benieuwd naar onze Crossphasers? Neem een kijkje in het leven van Bas, Lieve of Nina.
Binnen vijftien jaar is Crossphase een goedlopend bedrijf geworden met meer dan 200 opdrachtgevers. Vanaf 2014 zijn wij gaan ondernemen met de ‘Rockefeller Habits’ en samen met de allerbeste collega’s werpt dit zijn vruchten af. We zijn supertrots dat we in vijf jaar tijd, ruim drie keer zo groot zijn geworden.
Het is dan ook niet gek dat Crossphase in de Top 250 Groeibedrijven van Nederland staat. Deze bedrijven hebben een jaarlijkse groei van minstens twintig procent in omzet en/of werknemers, minimaal tien werknemers en een omzet van minstens vijf miljoen euro.
Onze groei is ook Het Financieele Dagblad niet ontgaan. In 2014 was Crossphase een van de winnaars van de FD Gazellen Award voor beste toekomstvisie. En ook in de jaren daarop mogen wij ons tot de snelst groeiende bedrijven van Nederland rekenen. In 2015, 2016, 2017 en in 2023 zijn we opnieuw FD Gazelle. En in 2020 ontvingen we een nominatie. Daar zijn we best een beetje trots op.
Dit zijn onze opdrachtgevers. Mensen en organisaties die het belang van verhalen voor hun identiteit onderschrijven! En daar zijn we heel trots op.