Voor onder meer Ahold, ARAG, CarNext en Aon hebben wij onlangs servicepagina's gebouwd, waarop actuele (corona-gerelateerde) vragen worden beantwoord. Naast het maken van FAQ-pagina's hebben we ook ervaring met het beantwoorden van vragen op social media en het slim inrichten van chatbots. In elk kanaal kunnen wij bijspringen om de druk op jouw klantenservice te verlichten!
Jazeker! De contentspecialisten van Crossphase blijven gewoon beschikbaar voor jou. Ook op afstand zolang dat nodig is.
Het kantoor van Crossphase is gesloten om de gezondheidsrisico’s van onze én jullie collega’s zo veel mogelijk te beperken.
We hebben al jaren een dedicated remote team: ‘Content Management as a Service’. Zij verzorgen contentmanagement en webredactie op afstand voor tientallen klanten in elk denkbaar contentmanagementsysteem. Inclusief een 24/7-crisisdienst.
Hun tips en ervaringen met efficiënt en gezond thuiswerken delen zij met al onze collega’s. Zodat elke Crossphaser - ook op afstand - jouw organisatie optimaal kan ondersteunen.
Uitbreiding capaciteit voor extra ondersteuning
Gisteren hebben wij besloten om de capaciteit van ons remote team uit te breiden. Zo kunnen we jou extra ondersteuning bieden bij situaties als:
Bel ons op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl.
Deze uitzonderlijke tijden vragen om flexibele oplossingen. Uiteraard denken we hierin graag met je mee.
Klik hier voor meer informatie over acute hulp bij je content en communicatie!
Crossphase is een contentbureau uit Leiden, opgericht in 2007. Wij hebben ruim 80 webredacteuren, contentmanagers, conversation designers en community managers in dienst die jij voor korte of langere tijd kunt inhuren. Ook werken we samen met een grote groep freelancers.
Al onze contentspecialisten helpen je om het verhaal van jouw organisatie te vertellen.
Ook hebben we ruime ervaring met o.a. SEO, community management en e-mailmarketing. Voor elk project op gebied van content hebben we voor jou een contentspecialist met de juiste skills!
We organiseren, beheren, maken, migreren en optimaliseren online content ruim 100 klanten, voornamelijk grote A-merken en (semi)overheidsinstanties, zoals:
We kunnen verschillende dingen voor je doen, van advies tot uitvoering. Een contentmanager van Crossphase kan bijvoorbeeld:
Bel ons op 071 528 2221 of lees meer over contentmanagement.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Overweeg je om tijdelijk iemand in te huren voor jouw content? Bel ons dan vrijblijvend op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan wij op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen we deze contentspecialist aan je voor. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten. Heb je snel iemand nodig? Vaak kunnen we binnen enkele dagen al iemand bij jou voorstellen!
3. Onze contentmanager gaat bij jou aan de slag
Je krijgt een vakexpert met passie voor content en de juiste ervaring voor jouw project. De contentmanager is zelfstandig en kan uitstekend coördineren. Dit zorgt ervoor dat jouw project minder uren kost maar ook een kortere doorlooptijd heeft. In één keer goed, dat scheelt. Wij zijn pas blij als jij blij bent.
Zodra wij samen de juiste match gevonden hebben, stemmen we af wanneer de contentmanager kan starten. Dan kan binnen enkele dagen.
Moet er een laptop geregeld worden? Accounts aangevraagd voor de systemen? Is er een migratieplan opgesteld? Dit zijn zaken die invloed kunnen hebben op de startdatum.
Willen jullie een nieuwe website? Dan krijg je te maken met een contentmigratie. Een eerste stap in dat proces is bepalen welk contentmanagementsysteem (cms) het beste is voor het succes van jouw organisatie.
En die keuze is een big deal! Er zijn tientallen cms'en op de markt, elk met hun eigen voor- en nadelen.
Wil je zo snel mogelijk hulp bij het kiezen van het beste cms voor jouw situatie? Vraag een consult aan.
Contentmigraties zijn onze specialiteit. Van een nieuw cms tot een compleet nieuwe website: wij hebben inmiddels honderden contentprojecten uitgevoerd en begeleid. We kunnen je helpen bij de vier fasen van contentmigratie:
1. Een cms kiezen
Welke van de tientallen cms'en past het best bij jouw organisatie?
2. Voorbereiding
Wij helpen je graag bij alle stappen: technische requirements opstellen, de website testen, een content audit uitvoeren en werkdocumenten maken.
3. Start uitvoering
Een goede kick-off en regelmatige afstemming is het halve werk.
4. Livegang
Na een grondige dubbelcheck en een goede overdracht kan de website live.
Tekst is onmisbaar in elk verhaal. Onze copywriters weten hoe ze jouw pagina's vindbaar, doelgericht, eenvoudig en consistent maken! Je kunt ons inhuren voor o.a.:
Ontdek hoe onze copywriters bij de Nederlandse Spoorwegen en bij Vattenfall voor online succes zorgden.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Kom je tijdelijk schrijfkracht tekort? Bel ons dan vrijblijvend op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan wij op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen we deze copywriter aan je voor. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten. Heb je snel iemand nodig? Vaak kunnen we binnen enkele dagen al iemand bij jou voorstellen!
3. Onze copywriter gaat bij jou aan de slag
Je krijgt een ervaren tekstschrijver met de juiste ervaring voor jouw project. De copywriter is creatief, gestructureerd en zelfstandig. Dit zorgt ervoor dat jouw project minder uren kost maar ook een kortere doorlooptijd heeft. In één keer goed, dat scheelt. Wij zijn pas blij als jij blij bent.
Binnen 48 uur als je dat wilt, ook op afstand! Hoe sneller je ons belt, hoe eerder we de perfecte match voor je vinden. We zijn bereikbaar op 071 528 2221. Uiteraard kunnen praktische zaken zoals het regelen van (toegang tot) hardware en software ervoor zorgen dat het langer duurt voordat de copywriter kan starten.
We kunnen verschillende dingen voor je doen, van advies tot uitvoering. Een conversation designer van Crossphase kan bijvoorbeeld:
Meer weten?
Bel ons op 071 528 2221 of lees meer over conversation design.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Wil je een chatbot inzetten? Onze conversation designers schrijven de perfecte content. Bel ons dan vrijblijvend op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan we op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen we een conversation designer aan je voor. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten. Heb je snel iemand nodig? Vaak kunnen we binnen enkele dagen al iemand bij jou voorstellen!
3. Onze conversation designer gaat bij jou aan de slag
Je krijgt een gediplomeerde conversation designer met passie voor chatbots en de juiste ervaring voor jouw project. De conversation designer is gestructureerd, creatief en zelfstandig. Dit zorgt ervoor dat jouw project minder uren kost maar ook een kortere doorlooptijd heeft. In één keer goed, dat scheelt. Wij zijn pas blij als jij blij bent.
Binnen 48 uur als je dat wilt, ook op afstand! Hoe sneller je ons belt, hoe eerder we de perfecte match voor je vinden. We zijn bereikbaar op 071 528 2221. Uiteraard kunnen praktische zaken zoals het regelen van (toegang tot) hardware en software ervoor zorgen dat het langer duurt voordat de copywriter kan starten.
Moet ik al een chatbotplatform hebben?
Als je al een chatbotplatform hebt, dan werkt de conversation designer in dat systeem.
Heb je nog geen chatbotplatform?
Dan helpen we je met het vinden van het juiste systeem. Daarbij letten we natuurlijk op de prijs, maar ook de gebruiksvriendelijkheid. Daarna gaat de conversation designer zo snel mogelijk voor je aan de slag.
Heb je een groot online project op de planning staan? Je kunt onze projectmanagers inhuren voor bijvoorbeeld:
Door onze jarenlange ervaring met projecten en contentorganisaties bij diverse bedrijven, kennen we veel uitdagingen en valkuilen. Onze projectmanagers hebben ervaring met stakeholdermanagement, leidinggeven en planningtools. En weten de weg in de wereld van design, developers, contentmanagementsystemen, SEO en conversie.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Mis je kennis en capaciteit om jouw contentproject goed te managen? Bel ons dan vrijblijvend op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan onze Talent Managers op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen we een of meerdere projectmanagers aan je voor. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten.
3. Onze projectmanager gaat bij jou aan de slag
Je krijgt een ervaren projectmanager die vergelijkbare projecten heeft geleid bij andere klanten. Hij of zij begint altijd met een inventarisatie van de werkzaamheden en maakt in overleg met jou een plan van aanpak. Zo leggen we samen de basis voor kwaliteit: een efficiënt en succesvol project.
Binnen 48 uur kunnen wij een kandidaat aan je voorstellen. Hoe snel hij of zij daadwerkelijk kan beginnen, hangt natuurlijk van diverse praktische factoren af. Onze Talent Managers, de 'matchmakers' tussen jou en de ideale projectmanager, zorgen voor balans tussen snelheid en zorgvuldigheid.
We kunnen verschillende dingen voor je doen, van advies tot uitvoering. Zo kunnen we bijvoorbeeld:
Meer weten?
Bel ons op 071 528 2221 of lees meer over digitale toegankelijkheid.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Wil jij werken aan je digitale toegankelijkheid? Bel ons dan op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan we op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen de juiste persoon aan je voor: een projectmanager, webredacteur of een contentmanager. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten. Heb je snel iemand nodig? Vaak kunnen we binnen enkele dagen al iemand bij jou voorstellen!
3. Wij gaan bij jou aan de slag
Je krijgt de juiste persoon voor jouw project. Bijvoorbeeld, een webredacteur met oog voor begrijpelijke taal, een contentmanager die jouw website herstructureert, of een project manager die het hele project overziet. Dit zorgt ervoor dat jouw project minder uren kost maar ook een kortere doorlooptijd heeft. In één keer goed, dat scheelt. Wij zijn pas blij als jij blij bent.
Binnen 48 uur als je dat wilt, ook op afstand! Hoe sneller je ons belt, hoe eerder we de perfecte match voor je vinden. We zijn bereikbaar op 071 528 2221. Uiteraard kunnen praktische zaken zoals het regelen van (toegang tot) hardware en software ervoor zorgen dat het langer duurt voordat we kunnen starten.
Waarom moet ik werken aan mijn digitale toegankelijkheid?
Je wilt dat iedereen jouw verhaal begrijpt. Dus ook de 2,2, miljoen laaggeletterde Nederlanders en de 750,000 mensen met kleurenblindheid. Wat win je door te werken aan de digitale toegankelijkheid:
Ben je (semi-)overheid? Dan ben je zelfs verplicht om vanaf september 2020 volledig digitaal toegankelijk te zijn.
Ook commerciële bedrijven winnen door digitaal toegankelijk te worden. Wist je namelijk dat mensen een beroep kunnen doen op de ‘Wet gelijke behandeling op grond van handicap of chronische ziekte’ als jouw website onvoldoende toegankelijk is. Werk aan de winkel dus!
Interactie is de belangrijkste connectie tussen jouw merk en jouw klanten. Dicht bij elkaar staan betekent continu in gesprek zijn. Door menselijk en transparant te communiceren voorkomen we discussies die jouw merk flink kunnen schaden.
We kunnen verschillende dingen voor je doen. Een community manager van Crossphase kan bijvoorbeeld:
Bel ons op 071 528 2221.
1. We luisteren naar jouw behoefte
Overweeg je om tijdelijk iemand in te huren voor jouw content? Bel ons dan vrijblijvend op 071 528 2221 of stuur een mail naar info@crossphase.nl. In een vrijblijvend gesprek denken we graag met je mee over de beste oplossing voor jouw situatie.
2. Wij vinden de perfecte match voor jouw project
Vervolgens gaan wij op zoek naar de juiste match voor jouw project en stellen we onze contentspecialist aan je voor. Na een kennismakingsgesprek bepaal jij of je de samenwerking met hem of haar ziet zitten. Heb je snel iemand nodig? Vaak kunnen we binnen enkele dagen al iemand bij jou voorstellen!
3. Onze community manager gaat bij jou aan de slag
Je krijgt een vakexpert met passie voor content en de juiste ervaring voor jouw project. De community manager is zelfstandig en heeft een uitstekend inlevingsvermogen. Dit zorgt ervoor dat consumenten zich gehoord voelen. In één keer goed, dat scheelt. Wij zijn pas blij als jij blij bent.
Zodra wij samen de juiste match gevonden hebben, stemmen we af wanneer de community manager kan starten. Dan kan binnen enkele dagen.
Moet er een laptop geregeld worden? Accounts aangevraagd voor de systemen? Dit zijn zaken die invloed kunnen hebben op de startdatum.
Op dit moment hebben we een vacaturestop. Dat betekent dat we even niemand meer aannemen. Je kunt natuurlijk nog steeds solliciteren, of bellen met onze recruiters als je vragen hebt. We plaatsen je in onze talentpools, en brengen je dan op de hoogte als weer open vacatures hebben.
Staat je vraag niet op deze pagina, maar wil je toch graag een antwoord? Neem gerust contact op met ons via 071 528 2221 of mail naar info@crossphase.nl.