Een content marketing bureau houdt zich bezig met het creëren, analyseren en optimaliseren van uiteenlopende content voor andere bedrijven. Om te weten wat jouw bedrijf nodig heeft, verdiept een content marketing bureau zich in de doelgroep(en) van je bedrijf. Zo weet het content marketing bureau precies wat de perfecte content is om die doelgroep(en) aan te spreken. Bij Crossphase houden we ons onder andere bezig met contentmanagement, contentbeheer en contentoptimalisatie.
Het inschakelen van Crossphase als jouw content marketing bureau is heel gemakkelijk. Wij nemen je content-werk uit handen en zorgen dat jij je kan focussen op de rest van je bedrijf. Crossphase heeft een grote groep collega’s met verschillende expertises die content leveren van hoge kwaliteit. Onze collega’s werken voor jou op locatie van je bedrijf of op afstand, net wat je zelf wilt. Je krijgt dus echte experts met heel veel vakkennis én een breed netwerk.
Doordat onze digital content specialisten enorm breed inzetbaar zijn, kunnen we je advies geven op veel verschillende content-vakgebieden. Je kunt ons je content laten verbeteren met SEO-optimalisatie, inschakelen voor het migreren van je website naar een nieuw cms of tips vragen voor het bepalen van je tone of voice. Alles voor jouw content.
Contentmarketing gaat veel verder dan alleen het maken en beheren van content op jouw website. Het komt eigenlijk terug in alle communicatie van je bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan nieuwsbrieven, sociale media of gepersonaliseerde chatbot. Onze contentmarketeers/digital content specialisten zijn gespecialiseerd in alles wat met content te maken heeft.