Je wilt je klanten natuurlijk zo goed mogelijk te woord staan. Problemen en vragen wil je snel en efficiënt beantwoorden. Heb jij al de perfecte chatbot die al jouw zorgen uit handen neemt? Daarmee help je 24/7 je klanten en zij hoeven zo minder lang te wachten. Het beste van alles: je chatbot gaat nooit op vakantie. Wel is het belangrijk dat de bot zo natuurlijk mogelijk overkomt, net als een menselijke gesprekspartner. Zo maak je jouw chatbot menselijker.
Misschien heb je er al één. Een zelfgemaakte GPT, dat is best handig. Omdat je deze GPT met de juiste informatie over het bedrijf traint, kent hij jullie als geen ander en spreekt hij in de juiste tone of voice. Dat scheelt tijd bij contentcreatie en verkort de eindredactieslag. Mocht dit als een droom klinken, maar weet je nog niet hoe je het moet aanpakken of ben je nog in experimenteerfase? Wij denken graag mee hoe je dit op een strategische manier zo goed mogelijk kan inrichten.
Al een eigen GPT en ga je graag een stap verder? Door je eigen contentproductie workflow slim in te richten met behulp van verschillende slimme AI-tools, kan je tegen gelijke kosten veel meer soorten content produceren. Ook meer voor minder? Onze oprichter Maarten laat je graag zien hoe je dat doet.
Het migreren van je website is niet iets wat je even snel doet. En vereist bovendien vaak meer afstemming tussen teams en stakeholders in de organisatie dan vooraf wordt verwacht. Het kan slim zijn om je contentmigratie in een rustige periode zoals de zomer uit te voeren, maar zorg dan dat je ruim voor die tijd een volledige contentaudit hebt gedaan. Slimme tools kunnen je veel tijd besparen en handmatig werk verminderen. Wil je het (kleine) deel dat handmatig moet gebeuren in de zomer doen? Begin dan vóór de vakantieperiode met het afstemmen met alle betrokkenen. Zo kan je zorgeloos aan het werk als de drukte op de werkvloer weer begint.
Goed voorbereid van start gaan betaalt zich in veelvoud uit. Wij hebben al honderden contentmigraties gedaan en kunnen snel een plan van aanpak maken dat past bij jouw situatie.
Na de natte winter en late lente is het belangrijk dat jouw teamleden vooral kunnen genieten van de zomer. Terwijl het ene deel van het team hun batterij weer oplaadt op vakantie, kan de rest de komkommertijd gebruiken om lopende projecten af te ronden en te zorgen voor een schone lei na de vakantie. Wil je in september ook zonder achterstand starten, maar liggen er meer projecten op de plank dan je had verwacht? Of blijkt de zomermaand toch niet zo rustig te worden? Wij denken graag met je mee over hoe je toch in september met een schone lei begint, terwijl je team van de zon geniet. Het begint allemaal met een koffietje of (ijs)theetje.
Social media kanalen worden in de drukke periodes niet altijd even consistent bijgehouden. De zomer is een ideale gelegenheid om je contentplanning aan te scherpen. Maak alvast voldoende content, zodat je hier de komende maanden mee vooruit kunt. Zo zorg je dat je zichtbaar bent én blijft bij de doelgroep.
Extra tip: door het slim inzetten van de juiste AI tools kan je tot wel 5x meer goede content produceren in dezelfde tijd. Dat schiet op. Weten hoe je dat doet? Plan een demo met ons in, we laten je het graag zien.
De arbeidsmarkt is historisch krap en het werven van echt goede (content) specialisten was altijd al uitdagend. Het is belangrijk dat je niet alleen naar de juiste skills en ervaring kijkt, maar vooral naar de juiste mindset en een goede match met jullie cultuur. Omdat veel sollicitanten in en na de zomer op zoek gaan naar hun volgende stap, is het nu het beste moment om te werven. Als je wilt sparren over het vinden van de beste match voor jouw team, staan we klaar om mee te denken. Met ons succesvolle vakspecifieke wervingsproces hebben wij al 18 jaar de beste content specialisten rondlopen. Wij weten zeker dat we ook de beste match voor jouw vacature kunnen vinden.
Met deze tips zorg jij voor een relaxte zomer voor jezelf en je contentteam. Wil je zeker weten dat alle contentzorgen weg zijn voor de zomer? Kom eens een kopje koffie drinken bij ons. Of wij bij jou. We sparren graag met je over hoe jij straks lekker kan genieten van de zomerzon zonder zorgen ;)