Contentbeheer | Contentoptimalisatie
Contentmarketing | Projectmanagement

Een opgeschoond en gestructureerd cms is een feestje. Want stel je even voor: geen 15.000 dubbele en verouderde foto's meer. Geen frustraties meer omdat belangrijke bestanden onvindbaar zijn. Geen honderden offline pagina's waar je je geen raad mee weet.

Wil jij een beter ingericht cms, maar kom je er zelf niet aan toe?
Crossphase helpt meer dan 150 organisaties met hun content. Jou binnenkort ook?

Neem contact op
Tiziana 2

Zo helpt Crossphase jou bij contentbeheer

Wat voor jou een gigantische uitdaging is, doen wij elke dag voor tientallen klanten.

Je krijgt een analyse van je huidige contentworkflow

Wat staat goed en wat kan beter? We doen een content audit en geven je vervolgens gericht advies over het (her)inrichten van je cms.

Je cms krijgt logica en structuur

Door je cms of mediabibliotheek op te schonen, vind je bestanden sneller terug en werk je efficiënter dan ooit. Moeten er nieuwe pagina’s aangemaakt worden? Of is schrappen een betere optie?

Vierkant blauw wit

Je krijgt geoptimaliseerde en beter georganiseerde content

Bijvoorbeeld door je pagina's te optimaliseren voor Google, alt-teksten toe te voegen en naming conventions te gebruiken. Zo maken we je website beter vindbaar én beter toegankelijk voor een bredere doelgroep.

Je krijgt advies om het zelf te doen

We leren je werken volgens logische richtlijnen én een duidelijke structuur. We noemen dit ook wel 'content governance' of contentworkflow. Reken maar dat dit jouw helpt om jouw verhaal veel makkelijker tot leven te brengen!

Vierkant verbinden oranje zwart

De voordelen van goed contentbeheer

Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd. En met een opgeruimd cms creëer je eigenlijk hetzelfde. Zijn al die pagina's wel nodig voor het vertellen van je verhaal? Of is schrappen een betere optie? Als je je cms en mediabibliotheek opschoont, ben je eindelijk van die onnodige pagina's af. En houd je alleen relevante en actuele content over.

Hoe? Onze contentbeheerders zetten voor jou een goede structuur neer. En richten je cms zo in, dat het voor iedereen appeltje-eitje wordt.
Vervolgens richten we jouw contentworkflow of content governance in: afspraken, richtlijnen en verantwoordelijkheden rondom content zetten we op papier.

Contentbeheer levert meer op dan alleen een georganiseerd cms. Ook je bezoeker profiteert ervan! Je website wordt namelijk een stuk klantvriendelijker en toegankelijker. Bovendien maak je het Google en Bing makkelijker om je site te vinden.

Hoe we dat doen? Met een heldere sitestructuur, SEO-optimalisatie en het schrappen van onnodige pagina's en bestanden.

Blog: doe het als een supermarkt

Als je de supermarkt binnenloopt, staat het kattenvoer dan tussen de kratten bier? Het antwoord is nee. Een supermarkt is namelijk zo ingericht, dat klanten de optimale beleving krijgen.
Onze ervaren contentmanager Wouter vertelt wat je van een supermarkt kunt leren voor je cms.

Lees het blog
Wouter 2

Vrijblijvend sparren over jouw contentbeheer?

Lees onze privacyregels.

Sandeep_Ganner
Sandeep Ganner
Accountmanager

Ontdekken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

bel naar
071 528 2221
mail naar
info@crossphase.nl
Wij gebruiken cookies
Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Kom meer te weten over welke cookies we gebruiken of pas ze aan onder 'Instellingen wijzigen'.
Privacy overzicht
Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt en of we mensen bereiken met onze advertenties.
Noodzakelijke cookies
Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, dat wij je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
Deze website gebruikt de volgende cookies: LinkedIn Insights Tag, Facebook Pixel
Ingeschakeld Uitgeschakeld