Een van de belangrijkste taken van een tekstschrijver is het vertalen van (complexe) informatie naar begrijpelijke en aantrekkelijke content. Dit door het zelf te schrijven of te redigeren. Tekstschrijvers hebben daarbij de vaardigheid om de juiste tone-of-voice te vinden. Dit is een herkenbare schrijfstijl die in al jouw communicatie terugkomt en die past bij de doelgroep en je merk.
Onze tekstschrijvers weten als geen ander welk bericht op welk moment het meest op z'n plek is. Wanneer een stuk tekst simpelweg moet informeren of wanneer er meer wordt gevraagd. Ze hebben niet alleen schrijftalent, maar ook veel ervaring.
Crossphasers werken voor uiteenlopende klanten als NS, de Consumentenbond, ASML en diverse grote banken. Daardoor hebben we altijd wel een tekstschrijver in huis die jouw boodschap op de juiste manier de wereld in stuurt.
Bij Crossphase zijn onze tekstschrijvers ook SEO-specialisten. Ze begrijpen het belang van zoekmachineoptimalisatie. Onze specialisten zorgen dat jouw teksten antwoord geven op de belangrijkste (zoek)vragen van jouw doelgroep. Dit helpt om de online zichtbaarheid van jouw merk te vergroten en mogelijke klanten te bereiken.
Goed om te weten: onze tekstschrijvers zijn voor eenmalige projecten beschikbaar, maar ook voor de langere termijn. Zo is er de strippenkaart, waarmee de Crossphaser je voor een maximaal aantal uren kan komen helpen. Bij een groter project of (tijdelijke) onderbezetting kan het interessant zijn om de tekstschrijver voor langere tijd in te huren. In beide gevallen weet je zeker dat er een bevlogen professional naast je staat.
Kortom, de tekstschrijvers van Crossphase zijn veelzijdige professionals die in staat zijn om boeiende content te creëren. Ze trekken de aandacht van de doelgroep, brengen de merkboodschap effectief over en verbeteren de online aanwezigheid van jou als klant.