De wereld van content verandert constant. Organisaties doen er daarom van alles aan om bij te blijven. Ze volgen belangrijke trends en ontwikkelingen, maar innoveren vaak ook zelf.
Bij deze organisaties vind je grote data-analyses, de nieuwste tools en complexe systemen. En natuurlijk tal van ervaren content-experts.
Kom je te werken voor zo’n gigant? Dan is de kans dus groot dat jij je in sneltreinvaart ontwikkelt tot een gewilde bron van kennis. Laat die volgende klussen maar binnenstromen!
Als Crossphaser werk je soms in 1 jaar tijd voor 5 verschillende klanten. Neem van die 5 klanten alle teamleden, externe partijen en evenementen. Dan heb je wel 5 paar handen nodig om al die nieuwe contacten op te tellen.
Van contentleads tot full-stack developers. Werken bij Crossphase betekent werken aan een netwerk van specialisten uit elke hoek van het content-werkveld.
"Bij CMaaS werk je voor verschillende klanten. Als je voor dsm-firmenich werkt, heb je daarbinnen ook verschillende internationale business groepen. Dat betekent veel verschillende stakeholders, projectleiders en mensen waarmee je samenwerkt. Hierdoor leer je verschillende Content Management Systemen kennen en leer je ook samenwerken met klanten verspreid over de wereld."
Tijdens het werken voor topmerken kun je een vliegende start maken, maar je ook helemaal verdiepen in een onderwerp en daar een expert in worden.
Omdat je samenwerkt met de allerbesten en werkt aan het allernieuwste, ontwikkel jij je tot Digital Content Specialist van morgen. Je pad en je richting? Die bepaal jij.