Met onderscheidende kwaliteitscontent je SEO-resultaten een boost geven? Dat is tijdrovend. Met Crossphase’s goedgevulde gereedschapskist vol AI- en SEO-tools maak je nu wel snel goede content. Met deze nieuwe werkwijze vinden we onderscheidende invalshoeken voor je content en SEO-strategie. De combinatie van onze jarenlange kennis van het contentvakgebied met de output van geavanceerde digitale AI-tools zorgt voor een hogere autoriteit en meer relevante bezoekers. Dat is digital met ‘n human touch.
Onderscheidend zijn tussen alle andere spelers in de markt is uitdagend. Want ook al jouw concurrenten zijn online te vinden en doen aan zoekmachineoptimalisatie. De meeste organisaties richten zich op veelgebruikte zoektermen aan het eind van de oriëntatiefase van de klantreis. Je verbetert je resultaten aanzienlijk door je SEO-strategie juist te focussen op hoe jouw bezoekers zich al vanaf het eerste moment oriënteren.
Neem daarom je contentstrategie eens onder de loep en richt je op zoekwoorden met weinig concurrentie vroeg in de klantreis. Ongebruikelijk? Ja, dat wel. Toch kan dit je flink meer websitebezoekers opleveren.
Potentiële klanten die zich oriënteren op een product of dienst hebben veel vragen. Wij ontwikkelden een manier om met jouw content in te spelen op die vragen. Daarmee wordt jouw merk en oplossing vanaf de eerste oriëntatie gekoppeld aan het onderwerp. Door een goede eerste indruk verbind je nieuwe bezoekers direct aan je merk en vergroot je je bereik aanzienlijk. Door gerichte copywriting en het laten schrijven van overtuigende website teksten, versterk je deze strategie.
Onze slimme AI-tools zijn zo op elkaar afgesteld dat het voor zoekmachines perfecte content maakt. Beschrijvende titels boven iedere alinea, veelgestelde vragensecties, metadata, noem het op. Dit levert je in no-time kwalitatieve content op die je doelgroep wil lezen en zoekmachines hoog ranken. Zo bouw je aan de autoriteit van je website.
1. We starten bij het begin van de informatiezoektocht van jouw doelgroep. Bij de vragen helemaal aan het begin van de klantreis of oriëntatiefase. Dat betekent dat we ons grondig verdiepen in de manier waarop jouw doelgroep zoekt. En daar sluiten we de inhoud van je website op aan.
2. Met verschillende tools genereren we vervolgens long-form-content. Dit is AI-gegenereerde content met specialistische informatie op expertniveau. Met onze redactievaardigheden en promptskills maken we er vervolgens relevante en leesbare contentvormen van, passend bij jouw organisatie en doelgroep.
3. Indien nodig, beheren onze contentmanagers je content en zetten het voor je in het cms.
Met behulp van AI, slimme tools en sterke prompts versterken we je website door onderscheidende content te maken. Hiermee verbeteren we de kwaliteit van je informatie, versterken we jouw positie in de zoekmachines en bouw jij aan je autoriteit in je vakgebied.
Oftewel: betere content, hoger in de zoekresultaten en meer relevante bezoekers op je website!