Bij ons werken contentmanagers met alle soorten ervaring. Je bent onze ideale contentmanager als je webpagina's van onze klanten graag gebruiksvriendelijk en vindbaar in Google maakt. Ook geef je ze de juiste merkbeleving mee. Je geeft advies over een goede indeling van de website. Last but not least: je werkt mee aan contentmigraties. Daarbij zet je content over naar een nieuw cms of website. Tussendoor volg je onze trainingen om jezelf te blijven ontwikkelen.
Meer lezen over de ervaringen van onze content specialisten? Bekijk bijvoorbeeld de casestudy contentmigratie Renault Nederland.
Eén van de beste dingen aan deze functie? De opdrachtgevers waarvoor je werkt! Onze contentmanagers werken onder andere voor NS, Vattenfall, Zilveren Kruis, Albert Heijn en Ziggo. De periode dat je werkt op locatie bij de klant kan wisselen. Je wordt gedetacheerd voor periodes tussen een maand en een jaar. En tussendoor? Dan werk je bij ons op kantoor in Leiden aan contentmanagement klussen van klanten-op-afstand.
In de ruim 25 trainingen uit onze eigen Crossphase Academy leer je elke keer wat nieuws. Wil je je verdiepen in de verschillende contentmanagementsystemen? Dan volg je de trainingen over onder andere Hippo, Sitecore of Tridion. Of wil je leren hoe je een kei van een zakelijke e-mail schrijft? De training ‘klantgerichte e-mails schrijven’ brengt jou alles bij. Ook blijf je jezelf persoonlijk ontwikkelen met trainingen over onder andere persoonlijk leiderschap, communicatie en succesvol pitchen!
Groei je door als contentmanager bij Crossphase? Dan komt jouw focus meer te liggen op meedenken, adviseren en aansturen. Kom je bijvoorbeeld binnen als junior contentmanager, dan heb je vakinhoudelijk nog veel te leren. Je begint met nieuwe cms’en leren kennen, pagina’s aanpassen, bouwen en migreren. Als medior ga je daarnaast de klant adviseren en meedenken over processen. In de senior- en leadrol stuur je een team van contentmanagers aan en ben je hét aanspreekpunt voor de klant. Jij deelt jouw expertise met je team en de klant. Ook werk je contentstrategieën uit.
"Crossphase motiveert mij om het beste uit mezelf te halen. Door trainingen en coaching groeide ik in drie jaar door van junior naar content lead en leid ik een team!"
"Van het coördineren van de launch van een nieuwe website tot het optimaliseren van customer journeys - elke keer krijg ik iets nieuws om mijn tanden in te zetten. Heel leerzaam dus!"
"Ik word bij Crossphase gestimuleerd om mezelf te ontwikkelen op zowel professioneel als persoonlijk vlak. Dat is voor mij heel waardevol!"