Over ons

Crossphase is een dienstverlener in contentmanagement. Het creëren, beheren en migreren van content staat bij ons centraal. Ons team bestaat uit creatieve ambachtslieden. Vakmensen met ieder zo hun eigen specialiteit. Zo is de één een held in het schrijven van seo-proof teksten, terwijl de ander de ins en outs weet over tientallen cms’en.

People First is een van onze 3 kernwaarden. En dat merk je. Bij ons op kantoor is de sfeer informeel en ongedwongen. We staan voor elkaar klaar. Ook als je op locatie bij de klant zit. Wij geloven dat als jij lekker in je vel zit, dit terug te zien is in je prestaties. Daarom doen wij er alles aan om jou op je gemak te laten voelen én bieden wij kansen om jezelf verder te ontwikkelen.

Wij zijn een ambitieus en snelgroeiend bedrijf. Momenteel bestaat ons team uit ruim 50 vaklieden. Maar wij zijn altijd op zoek naar versterking. Om topkwaliteit te kunnen blijven leveren, nemen wij alleen de allerbeste online professionals aan. Zo groeien we samen verder, in omvang en kwaliteit.

FD Gazelle Award

OPNIEUW GENOMINEERD

In 2014 wonnen wij de landelijke FD Gazellen Award voor beste toekomstvisie. In 2015 werden we opnieuw genomineerd. En ook dit jaar zijn we weer genomineerd! Een kroon op ons werk en vooral een award die echt iets voorstelt. Eentje die ‘niet te koop’ is.

“Wij vinden het belangrijk dat
mensen zich onderdeel voelen van ons
bedrijf, en andersom”

testimonial author
Ik ben trots op het feit dat online specialisten graag bij ons willen werken en zich elke dag inzetten om A-merken te helpen met het bijhouden en verbeteren van hun online content. Door hun tomeloze inzet waarderen klanten ons met een hoge NPS en dat maakt dat we groeien.
Maarten Fokkelman
Partner
testimonial author
Wie zich bij Crossphase snel wil ontwikkelen, krijgt daarvoor veel mogelijkheden. We verwachten wel dat je een stapje verder gaat. Met een goede houding weet ik zeker dat je buitengewone resultaten neerzet en snel groeit in het online vak.
Rutger Plak
Partner

kernwaarden

  • people first

    Wij behandelen elkaar zoals we ook zelf behandeld willen worden

  • champions do more

    Wij gaan een stapje verder en overtreffen de verwachting

  • commitment to joint success

    Wij zijn succesvol wanneer elke betrokkene succesvol is

Geschiedenis

Van brugklasvrienden tot eigenaren van een goedlopend en snelgroeiend bedrijf. Het overkwam Maarten Fokkelman en Rutger Plak. De 2 vrienden werkten als freelance contentmanagers bij Canon. Hier waren zij de ‘handjes’ voor de marketeers. De hoeveelheid werk bleef groeien. Eind 2006 huurden Maarten en Rutger een eigen kantoorruimte in Leiden en namen zij hun eerste personeelsleden aan. In maart 2007 werd Crossphase officieel geopend.

Groei
Sinds de oprichting in 2007 heeft Crossphase honderden contentprojecten uitgevoerd en begeleid. Door onze jarenlange ervaring kennen we veel uitdagingen en valkuilen. Crossphase is de afgelopen jaren razendsnel gegroeid. Met grote dank aan onze enthousiaste groep klanten zijn we in meerdere jaren zelfs verdubbeld in grootte en we blijven groeien. Ons doel is om in 2020 de beste reputatie te hebben op het gebied van content management, wereldwijd.

2007
Oprichting Crossphase
2014
FD-Gazellen award
2016
Marktleider in Nederland
2020
Wereldwijd de beste reputatie op content management gebied

MISSIE

In 2020 wereldwijd de beste reputatie hebben op het gebied van content management. Klanten blij maken met kwaliteit: uitstekende dienstverlening en projecten snel en efficiënt opleveren. Want pas als de klant bij is, zijn wij dat ook.


 

KWALITEIT

Nadenken over de gevolgen van je werk. Dat is de basis voor kwaliteit. Omdat wij dat stapje extra zo belangrijk vinden, trainen wij onze medewerkers. Dit doen we bijvoorbeeld met de Crossphase Academy. Zo garanderen wij kwaliteit.


 

Op zoek naar een leuk bedrijf?

Bekijk al onze vacatures

Dit zeggen onze medewerkers

Deze website gebruikt cookies. Meer info

Want dankzij (tracking) cookies kunnen wij uw gebruikerservaring verbeteren en gedrag van bezoekers analyseren. Ook derde partijen als YouTube kunnen cookies plaatsen.

Sluiten