Over Crossphase

“Wij vinden het belangrijk dat mensen zich onderdeel voelen van ons bedrijf, en andersom”

Crossphase is een dienstverlener in content management. Het creëren, beheren en migreren van content staat bij ons centraal. Ons team bestaat uit creatieve ambachtslieden. Vakmensen met ieder zo hun eigen specialiteit. Zo is de één een held in het schrijven van seo-proof teksten, terwijl de ander de ins en outs weet over tientallen cms’en.

People First is één van onze drie kernwaarden. En dat merk je. Bij ons op kantoor is de sfeer informeel en ongedwongen. We staan voor elkaar klaar. Ook als je op locatie bij de klant zit. Wij geloven dat als jij lekker in je vel zit, dit terug te zien is in je prestaties. Daarom doen wij er alles aan om jou op je gemak te laten voelen én bieden wij kansen om jezelf verder te ontwikkelen.

Wij zijn een ambitieus en snelgroeiend bedrijf. Momenteel bestaat ons team uit ruim 50 vaklieden. Maar wij zijn altijd op zoek naar versterking. Om topkwaliteit te kunnen blijven leveren, nemen wij alleen de allerbeste online professionals aan. Zo groeien we samen verder, in omvang en kwaliteit.

FD GazellenFD Gazelle
In 2014 wonnen wij de landelijke FD Gazelle Award voor beste toekomstvisie. En ook in 2015, 2016 én 2017 mochten wij de award van het Financieel Dagblad in ontvangst nemen.

Ik ben trots op het feit dat online specialisten graag bij ons willen werken en zich elke dag inzetten om A-merken te helpen met het bijhouden en verbeteren van hun online content. Door hun tomeloze inzet waarderen klanten ons met een hoge NPS en dat maakt dat we groeien. Maarten Fokkelman

Partner

Wie zich bij Crossphase snel wil ontwikkelen, krijgt daarvoor veel mogelijkheden. We verwachten wel dat je een stapje verder gaat. Met een goede houding weet ik zeker dat je buitengewone resultaten neerzet en snel groeit in het online vak. Rutger Plak

Partner

Geschiedenis

Van brugklasvrienden tot eigenaren van een goedlopend en snelgroeiend bedrijf. Het overkwam Maarten Fokkelman en Rutger Plak. De 2 vrienden werkten als freelance contentmanagers bij Canon. Hier waren zij de ‘handjes’ voor de marketeers. De hoeveelheid werk bleef groeien. Eind 2006 huurden Maarten en Rutger een eigen kantoorruimte in Leiden en namen zij hun eerste personeelsleden aan. In maart 2007 werd Crossphase officieel geopend.

Groei

Sinds de oprichting in 2007 heeft Crossphase honderden contentprojecten uitgevoerd en begeleid. Door onze jarenlange ervaring kennen we veel uitdagingen en valkuilen. Crossphase is de afgelopen jaren razendsnel gegroeid. Met grote dank aan onze enthousiaste groep klanten zijn we in meerdere jaren zelfs verdubbeld in grootte en we blijven groeien. Ons doel is om in 2020 de beste reputatie te hebben op het gebied van content management, wereldwijd.

oprichting crossphase

fd-gazellen award

marktleider in nederland

wereldwijd de beste reputatie op content management gebied

Missie

 In 2020 wereldwijd de beste reputatie hebben op het gebied van content management. Klanten blij maken met kwaliteit: uitstekende dienstverlening en projecten snel en efficiënt opleveren. Want pas als de klant blij is, zijn wij dat ook.

Kwaliteit

Nadenken over de gevolgen van je werk. Dat is de basis voor kwaliteit. Omdat wij dat stapje extra zo belangrijk vinden, trainen wij onze medewerkers. Dit doen we bijvoorbeeld met de Crossphase Academy. Zo garanderen wij kwaliteit.