Wij brengen chatbots tot leven

Wij weten als geen ander hoe je chatbots en voice assistants met mensen laat communiceren. Op een menselijke, natuurlijke en vriendelijke manier. Wij creëren een persoonlijkheid van je chatbot die het beste past bij de identiteit van jouw organisatie.

Inmiddels zijn wij door Robocopy gecertificeerd als specialist in Conversation Design. Conversation Design is een nieuwe manier om je identiteit vorm te geven, waarbij technologie, psychologie en copywriting samenkomen. Geen koud kunstje. Want het trainen van een chatbot met veelgestelde vragen is nog te overzien, maar het maken van echte, goedlopende conversaties is een stuk ingewikkelder.

Onze Conversation Designers:

  • Weten alles over de technologie en psychologie achter conversation design.
  • Leven zich in in jouw klanten en creëren zo dialogen die echt het verschil maken. Customer Centricity? Onze middelste naam.
  • Schrijven behulpzame, natuurlijke en overtuigende dialogen.

Unieke samenwerking met Robocopy

Robocopy is dé pionier in het ontwerpen en schrijven van dialogen voor chatbots. Wereldwijd leidt Robocopy professionals op tot gecertificeerde conversation designers. Samen hebben we een uniek opleidingsconcept ontwikkeld. Waarin onze experts (continu) worden getraind en gevoed met nieuwe inzichten. Ze leren hoe je de beste gespreksstof, scenario’s en dialogen schrijft. Zo worden zij de experts van morgen. Onze gecertificeerde designers werken al voor klanten als ABN AMRO , Rabobank, Nuon en NS.

Samen maken we jouw chatbots en voice assistants tot een succes!

Chatbot

Verstand van kunstmatig en menselijk brein

“Een conversation designer heeft verstand van het kunstmatige én het menselijke brein. De conversation designer geeft de gebruiker een prettige ervaring, en weet ook meer waarde uit de technologie te halen.”

Hans van Dam - Managing director van Robocopy

In de huid van de gebruiker
“Een conversation designer ontwerpt de gesprekken die een gebruiker heeft met een chatbot of voice-assistant. Dat gaat veel verder dan het schrijven van antwoorden op veelgestelde vragen. Je moet echt in de huid van de gebruiker kruipen.”

Mirthe van Gaalen - Conversation designer bij Crossphase

Wat vind jij? Zullen wij jouw chatbot ook tot leven wekken?

Conversation design screenshot

Ontdekken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

bel naar
071 528 0002
mail naar
info@crossphase.nl
Wij gebruiken cookies
Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Kom meer te weten over welke cookies we gebruiken of pas ze aan onder instellingen.
Privacy overzicht
Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt zijn en of we mensen bereiken met onze advertenties.
Noodzakelijke cookies
Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
Deze website gebruikt de volgende cookies: LinkedIn Insights Tag, Facebook Pixel
Ingeschakeld Uitgeschakeld