OmnichannelX is hét omnichannel-event van 2022. Tijdens dit vierdaagse online congres ontdek je waarom iedereen enthousiast zou moeten zijn over headless cms en hoe het ontwerpen van samengestelde inhoud de auteurservaring en de eindgebruikerservaring beïnvloedt. En leer je betere ervaringen opbouwen met het BCE-model.
Als trotse sponsor van OmnichannelX mag Crossphase jou 30% korting aanbieden op een ticket. Hoe? Bestel jouw tickets via onderstaande button!
Deze dagen zitten bomvol interessante lezingen en workshops. Wij sommen de hoogtepunten voor je op:
Voor geslaagde omnichannel-initiatieven heb je een breed scala aan expertise nodig, deze kennis bevindt zich vaak in silo's binnen een organisatie. Om succes te boeken is het daarom van belang dat de experts die in deze silo's werken een beter begrip krijgen van de andere betrokken disciplines.
OmnichannelX werd eind 2017 bedacht door contentstrategiespecialist Noz Urbina en ervaren evenementen- en communicatieorganisator Elodie Eudier om dit aan te pakken. Hun sterke passie voor content en het feit dat ze niet terugdeinzen voor uitdagende thema's, heeft ertoe geleid dat ze in 2019 's werelds eerste speciale omnichannel-conferentie in Amsterdam hebben georganiseerd. Meer weten over het evenement? Ga naar www.omnichannelx.digital.
Omnichannel is het samenbrengen van engagement- en communicatiestrategieën zodat je campagnes en kanalen elkaar aanvullen en niet naast elkaar bestaan. De discipline stemt content, ontwerp, governance en systemen af op de klantreis. Zo vertel je jouw klanten altijd een consistent verhaal. Waar ze je ook ontmoeten.