Datum: 08 juni 2021 t/m 11 juni 2021
Locatie: Online

OmnichannelX is hét omnichannel-event van 2021. Tijdens dit vierdaagse online congres ontdek je op welke manieren je sterke relaties met je publiek kunt opbouwen. En leer je van de successen en mislukkingen van bedrijven als Google en Microsoft.

Naar OmnichannelX met korting!

Als trotse sponsor van OmnichannelX mag Crossphase jou 30% korting aanbieden op een ticket. Hoe? Neem contact met ons op en wij regelen het voor je.

Bestel jouw tickets met korting

Programma OmnichannelX

Deze dagen zitten bomvol interessante lezingen en workshops. Wij sommen de hoogtepunten voor je op:

  • Workshops over het beoordelen van je end-to-end contentervaring met een multidisciplinair team, hoe je daadwerkelijk content schrijft die op elk kanaal werkt, een inleiding over taxonomie en meer.
  • Lezingen door bekende omnichannel-experts. Met de nadruk op metrics, metingen en best practices.
  • Interessante break-out-sessies om even écht buiten de gebaande paden te denken
  • En natuurlijk: digitaal netwerken met experts binnen jouw vakgebied
Check het complete programma
Omnichannel 2021

Sprekers

Dr. Elizabeth Churchill - Google
/
Elizabeth Churchill is Director of UX bij Google. Met een achtergrond in psychologie, kunstmatige intelligentie en cognitieve wetenschappen, maakt ze gebruik van sociale, computer-, engineering- en datawetenschappen om innovatieve eindgebruikerstoepassingen en -diensten te creëren. Haar huidige focus ligt op het ontwerpen van effectieve tooling voor ontwerpers en ontwikkelaars. In 2016 ontving ze een Citris-Banatao Institute Award Athena Award for Women in Technology voor haar Executive Leadership. Ze is de afgelopen jaren uitgeroepen tot een van de beste vrouwelijke leiders in UX.
Erica Jorgensen - Microsoft
/
Erica is een senior UX-schrijver voor het commerciële customer experience team van Microsoft 365. Ze heeft ook gewerkt bij Amazon en Rover, non-profitorganisaties als Premera Blue Cross en e-commercebedrijven zoals Expedia. Erica zal tijdens OmnichannelX 2021 een presentatie en workshop verzorgen.
Selene De La Cruz - Mastercard
/
Selene De La Cruz is een ervaren brand contentstrateeg, product content designer en community builder. In haar huidige functie bij Mastercard besteedt ze haar dagen aan het werken aan end-to-end-oplossingen die de manier veranderen waarop mensen over de hele wereld zaken doen en met elkaar omgaan. Ze is ook mede-oprichter van NYC's enige Meetup voor UX-productcontentprofessionals (1.5k leden en groeiende!). Selena zal een presentatie verzorgen tijdens OmnichannelX 2021.
Tim Hanse - Crossphase
/
Tim Hanse en Tjeerd Schopman zijn consultants bij Crossphase. Tim werkt als één van de weinige specialisten in contentmigraties wereldwijd onder meer voor Fortune 500-bedrijven. Tjeerd zet zijn brede ervaring op het gebied van content management, cx en online marketing in als strategic digital consultant - bijvoorbeeld bij NS.
/
Tijdens OmnichannelX 2021 zullen Tim en Tjeerd je laten zien hoe zij Fortune 500 Tech-ster ASML hebben geholpen hun omnichannel-effectiviteit te verbeteren en hoe je deze methode kunt toepassen in je eigen team.

Wat krijg je?

  • Toegang tot het evenement. Hierbij kun je kiezen uit drie opties:
  • Een jaar toegang tot alle audio- en video-opnames van de presentaties
  • Een jaar lang toegang tot de transcripties van de volledige presentaties en presentatieslides

Over OmnichannelX Conference

Voor geslaagde omnichannel-initiatieven heb je een breed scala aan expertise nodig, deze kennis bevindt zich vaak in silo's binnen een organisatie. Om succes te boeken is het daarom van belang dat de experts die in deze silo's werken een beter begrip krijgen van de andere betrokken disciplines.

OmnichannelX werd eind 2017 bedacht door contentstrategiespecialist Noz Urbina en ervaren evenementen- en communicatieorganisator Elodie Eudier om dit aan te pakken. Hun sterke passie voor content en het feit dat ze niet terugdeinzen voor uitdagende thema's, heeft ertoe geleid dat ze in 2019 's werelds eerste speciale omnichannel-conferentie in Amsterdam hebben georganiseerd. In 2020 was het event online vanwege COVID-19. Meer weten over het evenement? Ga naar www.omnichannelx.digital.

Wat is ook al weer de betekenis van omnichannel?

Omnichannel is het samenbrengen van engagement- en communicatiestrategieën zodat je campagnes en kanalen elkaar aanvullen en niet naast elkaar bestaan. De discipline stemt content, ontwerp, governance en systemen af op de klantreis. Zo vertel je jouw klanten altijd een consistent verhaal. Waar ze je ook ontmoeten.

Bestel jouw tickets met korting!

Als trotse sponsor van OmnichannelX mag Crossphase jou 30% korting aanbieden op een ticket. Hoe? Neem contact met ons op en wij regelen het voor je.

Ja, ik wil 30% korting!
Omnichannel X logo

Bel of mail vandaag voor 30% korting!

bel naar
071 528 0002
mail naar
info@crossphase.nl
Wij gebruiken cookies

Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Meer weten? Bekijk ons privacy statement.

Privacy overzicht
Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt en of we mensen bereiken met onze advertenties.
Noodzakelijke cookies
Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, dat wij je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
We plaatsen tracking cookies om onze klanten te kunnen bereiken en om te weten of onze advertenties hun doel bereiken. Wil je weten om welke cookies het gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.
Ingeschakeld Uitgeschakeld