Datum: 24 maart 2021
Tijd: 12:30 en 16:30 uur
Locatie: online

Op 'Webinar Wednesday' vertellen onze experts je geheel kosteloos alles over een relevant onderwerp op het gebied van content. Op 24 maart zal Noz Urbina van Urbina Consulting je vertellen hoe je verder kunt gaan dan "webanalyse" om het effect van content zelf te meten. Zorg dat je er bij bent!

Let op! Dit webinar is Engelstalig.

Ronde 1

Wil je onder lunchtijd deelnemen? Dat kan! Ons eerste webinar start om 12:30 uur en duurt zo'n 30 tot 45 minuten.

Schrijf je in voor 12:30 uur

Ronde 2

Liever aan het eind van de dag kijken? We zenden het webinar om 16:30 uur nog eens uit!

Schrijf je in voor 16:30 uur

Wat kom je tijdens dit webinar te weten?

Dit webinar behandelt de volgende kernvragen:

  • De veel voorkomende valkuilen op het gebied van het meten van content
  • Hoe je de interne discussie over content kunt veranderen en kunt focussen op wat managers en gebruikers belangrijk vinden
  • Hoe andere organisaties in staat waren om ingrijpende wijzigingen aan te brengen door hun content te herontwerpen en zo resultaat te boeken op alle kanalen.
Coffee mug webinar ready

Sprekers

Noz Urbina
/
Noz Urbina is een wereldwijd erkende pionier op het gebied van contentstrategie en klantervaring. Hij staat bekend als een expert op het gebied van het in kaart brengen van klantreizen en adaptieve contentmodellering voor het leveren van gepersonaliseerde, contextueel relevante contentervaringen in een omnichannel-omgeving. Noz is medeoprichter en programmadirecteur van OmnichannelX. Hij is ook co-auteur van het boek "Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits" en docent in het masterprogramma Content Strategy aan de University of Applied Sciences, Graz. In 2013 richtte hij zijn eigen adviesbureau Urbina Consulting op en in 2018 was hij medeoprichter van de omnichannel evenementenorganisatie OmnichannelX.

Moving from Web Analytics to Omnichannel Business Metrics

In deze sessie wordt gekeken naar de veelgemaakte fouten die contentteams maken bij het ontwikkelen van hun strategie voor het meten van content en hoe deze kunnen worden verholpen. Volg het webinar en leer content te positioneren op een manier die overeenkomt met de organisatie erachter en de gebruikers die het consumeren, door bij het meten te richten op de customer journey en taken van de belangrijkste gebruikers.

Terugkijkend op twee decennia aan digitale projectervaring, is Noz Urbina in de ban geraakt van het meten van data. Nu je meer onbewerkte data hebt dan ooit over content en gebruikerservaring, meten contentteams hun output nog steeds met statistieken zoals simpele hits, vind-ik-leuks, klikken en shares. In plaats daarvan zouden we moeten meten of het zijn bestaansreden heeft vervuld.

We zullen voorbeelden doorlopen waarin klanten hun mindset over het meten van content hebben veranderd en daardoor tussen de 10 en 100 procent verbetering hebben behaald op hun belangrijkste contentstatistieken.

Webinar Wednesday door Crossphase

Op Webinar Wednesday praten we je bij over de meest uiteenlopende onderwerpen op contentgebied. Van webredactie tot contentmanagement en van contentmigratie tot digitale toegankelijkheid. De webinars duren 30 tot 45 minuten en vinden plaats op woensdagen. Je kiest zelf welk moment het beste in jouw agenda past; rond lunchtijd of aan het eind van de dag.

Check onze webinar-agenda
Office oranje

OmnichannelX 2021

OmnichannelX is het omnichannel evenement van 2021. Tijdens deze vierdaagse online conferentie ontdek je hoe je sterke relaties kunt opbouwen met je publiek. Ook leer je van de successen en mislukkingen van bedrijven als Google en Microsoft.

Naar OmnichannelX met korting!

Als trotse sponsor van OmnichannelX biedt Crossphase je 30% korting op een toegangsticket. Zorg dat je er snel bij bent OP=OP

Ik wil 30% korting
Omnichannel X logo

Schrijf je vandaag nog in!

bel naar
071 528 0002
mail naar
info@crossphase.nl
Wij gebruiken cookies

Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Meer weten? Bekijk ons privacy statement.

Privacy overzicht
Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt en of we mensen bereiken met onze advertenties.
Noodzakelijke cookies
Wij plaatsen essentiƫle cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, dat wij je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
We plaatsen tracking cookies om onze klanten te kunnen bereiken en om te weten of onze advertenties hun doel bereiken. Wil je weten om welke cookies het gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.
Ingeschakeld Uitgeschakeld