Op 'Webinar Wednesday' vertellen onze experts je geheel kosteloos alles over een relevant onderwerp op het gebied van content. Op 24 maart zal Noz Urbina van Urbina Consulting je vertellen hoe je verder kunt gaan dan "webanalyse" om het effect van content zelf te meten. Zorg dat je er bij bent!
Let op! Dit webinar is Engelstalig.
Dit webinar behandelt de volgende kernvragen:
In deze sessie wordt gekeken naar de veelgemaakte fouten die contentteams maken bij het ontwikkelen van hun strategie voor het meten van content en hoe deze kunnen worden verholpen. Volg het webinar en leer content te positioneren op een manier die overeenkomt met de organisatie erachter en de gebruikers die het consumeren, door bij het meten te richten op de customer journey en taken van de belangrijkste gebruikers.
Terugkijkend op twee decennia aan digitale projectervaring, is Noz Urbina in de ban geraakt van het meten van data. Nu je meer onbewerkte data hebt dan ooit over content en gebruikerservaring, meten contentteams hun output nog steeds met statistieken zoals simpele hits, vind-ik-leuks, klikken en shares. In plaats daarvan zouden we moeten meten of het zijn bestaansreden heeft vervuld.
We zullen voorbeelden doorlopen waarin klanten hun mindset over het meten van content hebben veranderd en daardoor tussen de 10 en 100 procent verbetering hebben behaald op hun belangrijkste contentstatistieken.
Op Webinar Wednesday praten we je bij over de meest uiteenlopende onderwerpen op contentgebied. Van webredactie tot contentmanagement en van contentmigratie tot digitale toegankelijkheid. De webinars duren 30 tot 45 minuten en vinden plaats op woensdagen. Je kiest zelf welk moment het beste in jouw agenda past; rond lunchtijd of aan het eind van de dag.
OmnichannelX is het omnichannel evenement van 2021. Tijdens deze vierdaagse online conferentie ontdek je hoe je sterke relaties kunt opbouwen met je publiek. Ook leer je van de successen en mislukkingen van bedrijven als Google en Microsoft.
Als trotse sponsor van OmnichannelX biedt Crossphase je 30% korting op een toegangsticket. Zorg dat je er snel bij bent OP=OP