Crossphase bestaat 10 jaar

MaartenFokkelman-RutgerPlak-final-lowres

Het Leidse bedrijf Crossphase is jarig

10-jarig jubileum voor twee jonge ondernemers

Crossphase bestaat deze maand 10 jaar. Een bedrijf van twee jonge Leidse ondernemers die al jaren keihard aan de weg timmeren. Crossphase onderhoudt de websites van grote bedrijven als Albert Heijn, Ziggo, ING en NS. In 2014 won Crossphase de FD Gazellen Award van het Financieele Dagblad voor Beste Toekomstvisie.

Hoe het allemaal begon

Van vrienden op het Stedelijk Gymnasium tot eigenaren van een goedlopend en snelgroeiend Leids bedrijf. Het overkwam de Leidenaren Maarten Fokkelman en Rutger Plak. De twee vrienden werkten ruim tien jaar geleden als freelance contentmanagers bij Canon. Hier waren zij de ‘handjes’ voor de marketingafdeling en merkten dat de hoeveelheid werk maar bleef groeien. Daarom huurden zij een eigen kantoorruimte aan de Flevoweg en starten een onderneming.

Razendsnel gegroeid

Tien jaar later hebben zij een goed lopend bedrijf met ruim 50 werknemers en meer dan 100 klanten. Crossphase is marktleider in content management-diensten. Sinds de oprichting in 2007 heeft het bedrijf honderden projecten uitgevoerd en begeleid.

“We zijn de afgelopen jaren razendsnel gegroeid. Ook ons kantoor is flink uitgebreid. Dankzij onze enthousiaste klanten zijn we zelfs verdubbeld in grootte. En we blijven groeien. We zijn dan ook continu op zoek naar nieuw talent”, vertelt Rutger.

Beste Toekomstvisie

In 2014 won Crossphase de landelijke FD Gazellen award voor Beste Toekomstvisie. In 2015 en 2016 werd de onderneming opnieuw genomineerd. “Een kroon op ons werk en vooral een award die echt iets voorstelt. Eentje die ‘niet te koop’ is. Ons doel is om in 2020 de beste reputatie te hebben op het gebied van content management, wereldwijd”, vertelt Maarten trots.

Kwaliteit

Klanten blij maken met kwaliteit: uitstekende dienstverlening en projecten snel en efficiënt opleveren. Dat is de basis voor het succes van Crossphase. “Want pas als de klant blij is, zijn wij dat ook. Omdat wij dat stapje extra zo belangrijk vinden, trainen wij zelf onze medewerkers. Dit doen we met onze eigen Crossphase Academy. Zo garanderen wij onze kwaliteit.”

Over Crossphase

Deze website gebruikt cookies. Meer info

Want dankzij (tracking) cookies kunnen wij uw gebruikerservaring verbeteren en gedrag van bezoekers analyseren. Ook derde partijen als YouTube kunnen cookies plaatsen.

Sluiten