De voordelen van een chatbot

Chatbots alleen interessant voor de grote organisaties? Gelukkig niet! Juist voor kleinere ondernemingen valt er winst te behalen (en kun je kosten besparen!) door het inzetten van een chatbot. Denk voor jouw organisatie bijvoorbeeld aan:

24/7 bereikbaarheid

Beperkte openingstijden zijn verleden tijd als je een chatbot hebt die de meestgestelde vragen van je klanten moeiteloos beantwoordt. Ook ’s nachts.

    Multi-channel

    Website, Facebook of Whatsapp, het kan allemaal. Samen kijken we op welk kanaal je klanten meestal te vinden zijn zodat de chatbot goed aansluit bij je merk.

      Marketing

      Een chatbot is de manier om je klanten kennis te laten maken met de waarden en identiteit van je organisatie. Zie het als een interactief visitekaartje dat klanten in de juiste tone of voice te woord staat.

        Waar kunnen wij je mee helpen?

        Een chatbot business case

        Je hebt interesse in een chatbot, maar weet nog niet goed waar je moet beginnen. Wij vertellen je graag waarom ook jouw organisatie niet meer zonder chatbot kan.

        Vertel me meer

        Een chatbot bouwen

        Onze conversation designers gaan uit van de toegevoegde waarde van een chatbot zodat die ook doet waarvoor die is ontworpen: klanten helpen en kosten besparen.

        Vertel me meer

        Een chatbot van wereldklasse

        Je organisatie heeft al een chatbot, maar die begrijpt de vragen van je klanten niet. Crossphase helpt je de juiste punten op de ‘i’ in chatbotdialogen te zetten.

        Vertel me meer
        Abn Amro
        Allianz Logo Zwart Wit
        Bol com z w
        Ns
        Independer Logo Zwart Wit
        Randstad Logo Zwart Wit
        T mobile z w
        Vattenfall z w

        Wat doen onze conversation designers?

        That's where we come in! Wij begrijpen de technologie, psychologie en taal, én we kennen de behoeften, beperkingen en mogelijkheden van conversational AI. De conversation designers van Crossphase brengen al deze kennis samen in de sterke dialogen en flow design voor jouw chatbot. We geven ontwerpen een karakter, creëren een tone of voice en schrijven overtuigende chatbotteksten volgens de methode van Conversation Design Institute, dé pionier op dit gebied. Maar we doen meer dan alleen conversational copywriting:

        Crossphase3juli jpg WEB 018 1
        • Conversational UX design
          Hoe past de chatbot in de gehele customer journey?
        • Workflow
          Hoe kun je een efficiënt werkproces voor een dedicated chatbotteam inrichten?
        • Data analyse
          Hoe succesvol is de chatbot en hoe meet je dit?
        • Optimalisatie
          Hoe zet je deze informatie vervolgens om in concrete verbeteringen?
        • Start with Why
          Waar heeft de bot écht toegevoegde waarde voor de klant?
        • Tools en Templates
          Hoe kun je het werk structureren en overzichtelijk houden?
        Header NS
        Door de ondersteuning die Crossphase levert is chatbot JeNS uitgegroeid tot een niet meer weg te denken schakel in de afhandeling van klantcontact en het bieden van selfservice aan NS-reizigers. De conversation designers van Crossphase hebben een significante bijdrage aan dit succes geleverd.

        Christian Rovers, PO team chatbot NS

        Informeer naar de mogelijkheden!

        Het formulier is succesvol verzonden!
        Helaas, er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw of mail ons direct via info@crossphase.nl
        Bas 2
        Bas Booster
        Accountmanager

        Ontdekken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

        bel naar
        071-528 0002
        mail naar
        info@crossphase.nl
        Wij gebruiken cookies

        Wij gebruiken cookies om je de beste ervaring te bieden op onze website. Meer weten? Bekijk ons privacy statement.

        Privacy overzicht

        Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt en of we mensen bereiken met onze advertenties.

        Noodzakelijke cookies

        Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, dat wij je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.

        Ingeschakeld Uitgeschakeld
        Marketing cookies

        We plaatsen tracking cookies om onze klanten te kunnen bereiken en om te weten of onze advertenties hun doel bereiken. Wil je weten om welke cookies het gaat? We beschrijven ze in ons privacy statement.

        Ingeschakeld Uitgeschakeld