Online chatbots alleen interessant voor de grote organisaties? Niets is minder waar! Kleinere ondernemingen kunnen juist winst behalen en kosten besparen door de inzet van een chatbot. Denk voor jouw organisatie bijvoorbeeld aan:
Beperkte openingstijden zijn verleden tijd, wanneer je een chatbot op jouw website hebt die de meestgestelde vragen van je klanten moeiteloos beantwoordt. Ook ’s nachts.
Website, Facebook of WhatsApp: het kan allemaal. Samen kijken we op welk kanaal je klanten het vaakst te vinden zijn, zodat de chatbot goed aansluit bij je merk.
Een online chatbot is dé manier om je klanten kennis te laten maken met de waarden en identiteit van je organisatie. Zie het als een interactief visitekaartje dat klanten in de juiste tone-of-voice te woord staat.
Je hebt interesse in een chatbot, maar weet niet goed waar je moet beginnen. Wij leggen je graag uit waarom ook jouw organisatie niet meer zonder chatbot kan.
Je ziet de toegevoegde waarde van een chatbot in en wilt er één voor jouw organisatie laten bouwen. Onze conversation designers gaan graag voor je aan de slag en ontwikkelen een chatbot die volledig aansluit bij de wensen en noden van jouw organisatie.
Je organisatie heeft al een chatbot, maar deze begrijpt de vragen van je klanten niet. Crossphase helpt je de juiste punten op de ‘i’ te zetten in chatbotdialogen.
Chatbots zijn een geautomatiseerde toevoeging aan je team, en worden aan de klant voorgesteld als een ‘digitale assistent’ of een ‘virtuele medewerker’. De Conversation Designers van Crossphase beantwoorden jouw vragen met behulp van een casestudy en verschillende theorieën. Zo heb jij na het lezen van deze whitepaper een basisrecept voor jouw digitale assistent.
Onze conversation designers zijn gecertificeerd via Conversation Design Institute, dé pionier op dit vakgebied. Zij begrijpen de technologie, psychologie en taal, én kennen de behoeften, beperkingen en mogelijkheden van conversational AI als geen ander. Het schrijven van natuurlijke dialogen met een juiste tone-of-voice of het ontwikkelen van een ijzersterk flow design, is voor hen dus geen probleem.
Maar onze conversation designers doen meer dan conversational copywriting. Zij houden zich ook bezig met:
"Door de ondersteuning die Crossphase levert is chatbot JeNS uitgegroeid tot een niet meer weg te denken schakel in de afhandeling van klantcontact en het bieden van selfservice aan NS-reizigers. De conversation designers van Crossphase hebben een significante bijdrage aan dit succes geleverd."