De voordelen van een chatbot

Online chatbots alleen interessant voor de grote organisaties? Niets is minder waar! Kleinere ondernemingen kunnen juist winst behalen en kosten besparen door de inzet van een chatbot. Denk voor jouw organisatie bijvoorbeeld aan:

24/7 bereikbaarheid

Beperkte openingstijden zijn verleden tijd, wanneer je een chatbot op jouw website hebt die de meestgestelde vragen van je klanten moeiteloos beantwoordt. Ook ’s nachts.

    Multi-channel

    Website, Facebook of WhatsApp: het kan allemaal. Samen kijken we op welk kanaal je klanten het vaakst te vinden zijn, zodat de chatbot goed aansluit bij je merk.

      Marketing

      Een online chatbot is dé manier om je klanten kennis te laten maken met de waarden en identiteit van je organisatie. Zie het als een interactief visitekaartje dat klanten in de juiste Tone of voice te woord staat.

        Waar kunnen wij je mee helpen?

        Een chatbot business case

        Je hebt interesse in een chatbot, maar weet niet goed waar je moet beginnen. Wij leggen je graag uit waarom ook jouw organisatie niet meer zonder chatbot kan.

        Vertel me meer

        Een chatbot maken

        Je ziet de toegevoegde waarde van een chatbot in en wilt er één voor jouw organisatie laten bouwen. Onze conversation designers gaan graag voor je aan de slag en ontwikkelen een chatbot die volledig aansluit bij de wensen en noden van jouw organisatie.

        Vertel me meer

        Een chatbot van wereldklasse

        Je organisatie heeft al een chatbot, maar deze begrijpt de vragen van je klanten niet. Crossphase helpt je de juiste punten op de ‘i’ te zetten in chatbotdialogen.

        Vertel me meer

        Whitepaper Chatbots: de digitale assistent voor jouw klanten

        Chatbots zijn een geautomatiseerde toevoeging aan je team, en worden aan de klant voorgesteld als een ‘digitale assistent’ of een ‘virtuele medewerker’. De Conversation Designers van Crossphase beantwoorden jouw vragen met behulp van een casestudy en verschillende theorieën. Zo heb jij na het lezen van deze whitepaper een basisrecept voor jouw digitale assistent.

        Vraag ons whitepaper aan!
        Mockup whitepaper CD
        ABN AMRO Bank logo zwart-wit
        Allianz logo zwart-wit
        Bol.com logo zwart-wit
        NS logo zwart-wit
        Independer logo
        Randstad logo zwart-wit
        T-Mobile logo zwart-wit
        Vattenfall logo zwart-wit

        Wat doen onze conversation designers?

        Onze conversation designers zijn gecertificeerd via Conversation Design Institute, dé pionier op dit vakgebied. Zij begrijpen de technologie, psychologie en taal, én kennen de behoeften, beperkingen en mogelijkheden van conversational AI als geen ander. Het schrijven van natuurlijke dialogen met een juiste tone-of-voice of het ontwikkelen van een ijzersterk flow design, is voor hen dus geen probleem.

        Maar onze conversation designers doen meer dan conversational copywriting. Zij houden zich ook bezig met:

        Logo cdi
        • Conversational UX design
          Hoe past de chatbot in de gehele customer journey?
        • Workflow
          Hoe kun je een efficiënt werkproces voor een dedicated chatbotteam inrichten?
        • Data analyse
          Hoe succesvol is de chatbot en hoe meet je dit?
        • Optimalisatie
          Hoe zet je deze informatie vervolgens om in concrete verbeteringen?
        • Start with why
          Waar heeft de bot écht toegevoegde waarde voor de klant?
        • Tools en templates
          Hoe kun je het werk structureren en overzichtelijk houden?
        NS header logo
        "Door de ondersteuning die Crossphase levert is chatbot JeNS uitgegroeid tot een niet meer weg te denken schakel in de afhandeling van klantcontact en het bieden van selfservice aan NS-reizigers. De conversation designers van Crossphase hebben een significante bijdrage aan dit succes geleverd."

        Christian Rovers, PO team chatbot NS

        Wil jij óók zo'n goede chatbot? Informeer naar de mogelijkheden!

        Het formulier is succesvol verzonden!
        Helaas, er is een fout opgetreden bij het verzenden van het formulier. Probeer het opnieuw of mail ons direct via info@crossphase.nl
        Emmely van der Roer
        Emmely van der Roer
        Sales Consultant

        Ontdekken wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

        bel naar
        071 528 2221
        mail naar
        info@crossphase.nl
        Wij gebruiken cookies
        Privacy overzicht

        Deze website gebruikt cookies zodat we je de beste ervaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser. Zo kunnen we bijvoorbeeld zien welke delen van de site je het meest interessant en bruikbaar vindt en of we mensen bereiken met onze advertenties.

        Noodzakelijke cookies

        Wij plaatsen essentiële cookies en analytische cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken, dat wij je cookie-instellingen kunnen vastleggen en om anonieme gegevens over het gebruik van onze website te kunnen analyseren.

        Ingeschakeld Uitgeschakeld
        Marketing cookies

        We plaatsen tracking cookies om onze klanten te kunnen bereiken en om te weten of onze advertenties hun doel bereiken. Wil je weten om welke cookies het gaat? We beschrijven ze in onze privacyverklaring.

        Ingeschakeld Uitgeschakeld